REGULAMIN WYNAJMU DOMKÓW

I. Wstęp

Niniejszy Regulamin określa warunki wynajmu krótkoterminowego – liczonego w dobach – w kompleksie wypoczynkowym „CHCE SIĘ BYĆ” Domków znajdujących się w 62-561 Ślesin, Głębockie Pierwsze 14, w tym warunki dokonywania rezerwacji.

II. Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

1.Domek – domek rekreacyjny znajdujący się w 62-561 Ślesin, Głębockie Pierwsze 14;

2. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;

3. Najemca – osoba fizyczna, w tym Konsument, która ukończyła co najmniej 18 rok życia, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a dokonała rezerwacji wynajmu Domku lub go wynajmuje, prawa i obowiązki Najemcy znajdują odpowiednie zastosowanie także do osób objętych dokonaną przez Najemcę rezerwacją;

4. Regulamin – niniejszy Regulamin wynajmu Domków;

5. Umowa najmu – umowa najmu w rozumieniu ustawy Kodeks Cywilny, zawierana pomiędzy Wynajmującym a Najemcą, której przedmiotem jest wynajem Domku;6. Wynajmujący – ARIWA Ilona Walas, 77-400 Złotów ul. Głębinowa 20,

NIP: 665 236 22 06

 

III. Kontakt z Wynajmującym

1.Telefon: +48 660 070 323

2. Adres e-mail: rezerwacje@chcesiebyc.pl,  kontakt@chcesiebyc.pl

3. Numer rachunku bankowego: 50 1140 2004 0000 3302 8061 9637

4. Najemca może porozumiewać się z Wynajmującym za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym Regulaminie.

 

IV. Postanowienia ogólne

1.Najemca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawa obowiązujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a także postanowień Regulaminu.

2. Najem Domku ma charakter krótkoterminowy i nie służy zaspokajaniu stałych potrzeb mieszkaniowych Najemcy, a zatem nie mają do niego zastosowania przepisy ustawy z dnia 21 czerwca 2001 roku o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego.

3. Umowa obejmuje wyłącznie najem Domku. Wynajmujący nie świadczy na rzecz Najemcy żadnych dodatkowych usług, tj. w szczególności usług hotelarskich, transportowych, turystycznych lub gastronomicznych.

V. Rezerwacja

1. Informacje dotyczące dostępności Domku w określonych terminach oraz rezerwacja Domku mogą być dokonywane za pomocą:

a) formularza kontaktowego umieszczonego na stronie www.chcesiebyc.pl

b) drogą mailową na adres: rezerwacje@chcesiebyc.pl

c) telefonicznie pod numerem: +48 660 070 323

2. Aby dokonać rezerwacji, Najemca zobowiązany jest uiścić zadatek w wysokości:

• 50% wartości opłaty za cały okres najmu

 

3. Wpłaty zadatku należy dokonać na rachunek bankowy Wynajmującego wskazany w pkt III. Regulaminu:

Numer rachunku bankowego – 50 1140 2004 0000 3302 8061 9637

4. Opłata za cały okres wynajmu określana jest na podstawie cennika zamieszczonego na stronie  www.chcesiebyc.pl .   Podane ceny uwzględniają koszty dostarczania mediów (energii elektrycznej, wody, ogrzewania).

5. Rezerwację uważa się za dokonaną z momentem uznania na koncie Wynajmującego środków stanowiących kwotę zadatku.

6. Wynajmujący potwierdzi Najemcy dokonanie rezerwacji niezwłocznie po otrzymaniu kwoty zadatku, drogą telefoniczną lub mailową.

7. Zgodnie z uchwałą nr 133/XIV/16 Rady Miejskiej Gminy Ślesin z dnia 29 stycznia 2016 r. w dniu przyjazdu zostanie pobrana opłata miejscowa w wysokości 1,50 złotych dziennie za jedną osobę za każdą rozpoczętą dobę pobytu, chyba że opłata ta zostanie opłacona przelewem wraz z płatnością za wynajem Domku

8. Warunkiem otrzymania faktury na rzecz podatnika prowadzącego działalność gospodarczą jest podanie numeru NIP w momencie rezerwacji.

9. Zasady pobytu ze zwierzętami:

Pobyt ze zwierzętami domowymi należy obowiązkowo uzgadniać z Wynajmującym, akceptowane mogę być wyłącznie rasy małe zwierząt.

a) Z uwagi na innych Najemców obowiązuje zakaz przyjazdu z rasami psów powszechnie uważanymi za niebezpieczne.

b) Konieczne jest posiadanie książeczki zdrowia psa z aktualnymi szczepieniami.

c) Właściciel zobowiązany jest do sprzątania po swoim zwierzęciu wewnątrz Domku i na terenie kompleksu.

d) Ewentualne szkody powstałe z udziałem zwierzęcia pokrywa jego właściciel.

e) Dodatkowy koszt najmu Domku w przypadku pobytu ze zwierzęciem to 50 złotych za jedną dobę pobytu z jednym zwierzęciem.

 

VI. Zmiana terminu

1.Najemca może zmienić termin wynajmu Domku pod warunkiem, że zmiana taka zostanie dokonana co najmniej na 30 dni przed pierwotnym terminem rezerwacji i zostanie zaakceptowana przez Wynajmującego.

2. Zmiany terminu pobytu można dokonać kontaktując się z Wynajmującym drogą mailową lub telefoniczną wskazaną w pkt III. Regulaminu.

3. Wynajmujący ma prawo do odmowy dokonania zmiany terminu pobytu, jeśli z przyczyn obiektywnych nie będzie to możliwe.

4. W przypadku odstąpienia od umowy z powodu braku możliwości wprowadzenia zmian w terminie pobytu Najemcy nie przysługuje zwrot zadatku.

 

VII. Anulowanie rezerwacji

1. Najemca może anulować rezerwację Domku kontaktując się z Wynajmującym drogą mailową lub telefoniczną wskazaną w pkt III. Regulaminu.

2. W przypadku anulowania rezerwacji Najemcy nie przysługuje zwrot zadatku.

3. Najemca otrzyma zwrot zadatku, jeżeli anulowania rezerwacji dokona Wynajmujący.

4. W przypadku skrócenia okresu pobytu przez Najemcę, kwota za niewykorzystany okres nie jest zwracana.

 

VIII. Opłaty i kaucja

1.Najemca na trzy dni przed objęciem Domku obowiązany jest do uiszczenia opłaty za cały okres wynajmu, po pomniejszeniu jej o zadatek, o którym mowa w pkt V Regulaminu lub uregulowania w formie gotówkowej pozostałej kwoty za cały okres najmu pierwszego dnia pobytu przed objęciem kluczy do Domku.

2. Na poczet wszelkich nieopłaconych należności z tytułu najmu (w szczególności na poczet pokrycia ewentualnych szkód w wyposażeniu Domku) Najemca wpłaci Wynajmującemu dodatkowo wraz z opłatą za cały okres najmu zwrotną kaucję w kwocie 500 zł.

3. W przypadku, gdy kaucja nie pokryje całej szkody wyrządzonej Wynajmującemu, może on dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych.

4. W przypadku braku roszczeń Wynajmującego kaucja zwracana jest Najemcy w momencie zwrotu Domku.

5. W trakcie pobytu Najemca może bezpłatnie korzystać z boiska wielofunkcyjnego, placu zabaw dla dzieci, altany grillowej oraz za dodatkową opłatą z sauny suchej oraz gorącej balii znajdującej się na terenie kompleksu. W przypadku niestosowania się do regulaminów użytkowania boiska wielofunkcyjnego, placu zabaw dla dzieci, altany grillowej, sauny suchej oraz gorącej balii i gdyby doszło do uszkodzenia czy ponad normatywnych zabrudzeń Najemca zostanie obciążony kwotą 1.000 zł.

6. W przypadku zgubienia kluczy Wynajmującemu należy się dodatkowa opłata w wysokości 50 zł.

7. Operatorem płatności jest Przelewy24.

8. Cena najmu nie obejmuje ubezpieczenia Najemcy i innych osób przebywających w domku letniskowym.

 

IX. Wydanie i zwrot Domku

1. Wydanie i zwrot odbywa się w godzinach ustalonych z Wynajmującym.

2. Jeżeli nie uzgodniono innej godziny, wydanie Domku Najemcy w pierwszym dniu najmu następuje nie wcześniej niż o godzinie 15:00, a zwrotu ostatniego dnia najmu Najemca dokonuje najpóźniej o godzinie 11:00.

3. W przypadku braku przyjazdu Najemcy w ciągu 3 godzin od ustalonej z Wynajmującym godziny przyjazdu oraz braku poinformowania Wynajmującego o braku możliwości przyjazdu Najemcy o umówionej godzinie i braku ustalenia z Wynajmującym innej godziny przyjazdu Najemcy, rezerwację uważa się za anulowaną przez Najemcę.

4. Jeśli Najemca nie dokona zwrotu Domku do godziny 11:00 ostatniego dnia najmu Wynajmujący pobierze opłatę w wysokości 100 zł.

5. W przypadku, gdy Najemca nie zwróci Domku do godz. 13:00 ostatniego dnia najmu, Wynajmujący pobierze opłatę za kolejną dobę wynajmu.

6. Wydanie Domku następuje po podpisaniu umowy wynajmu i uiszczeniu opłaty za wynajem oraz kaucji, poprzez przekazanie kluczy oraz prezentację Domku i zapoznanie Najemcy z jego wyposażeniem.

7. Najemca oraz wszystkie inne osoby, które będą przebywać w domku letniskowym w czasie najmu są zobowiązani do okazania dokumentu tożsamości w celu zameldowania. Zameldowanie odbywa się na podstawie dokumentu stwierdzającego tożsamość osoby (tj. dowodu osobistego, prawa jazdy, paszportu, legitymacji szkolnej lub studenckiej).

8. Z domku mogą korzystać tylko osoby zgłoszone przy rezerwacji (maksymalnie sześć osób w jednym domku).

 

X. Zasady korzystania z Domku i infrastruktury rekreacyjnej kompleksu i obowiązki Najemcy

1. Z Domku mogą korzystać osoby w liczbie określonej przy dokonywaniu rezerwacji, maksymalna ilość to sześć osób.

2. Najemca nie może oddawać Domku w podnajem ani przekazywać osobom trzecim do używania. W przypadku dokonania podnajmu lub przekazania Domku przez Najemcę osobom trzecim, Wynajmującemu przysługiwała będzie od Najemcy kara umowna w wysokości czynszu najmu określonego w rezerwacji dokonanej przez Najemcę. Niezależnie od kary umownej Najemca zobowiązany jest doprowadzić do natychmiastowego rozwiązania podnajmu i odebrania posiadania osobom trzecim, którym przekazał Domek do używania. Za każdy kolejny dzień trwania podnajmu lub używania Domku przez osoby trzecie, którym Domek został przekazany przez Najemcę do używania, Najemca zapłaci Wynajmującemu karę umowną w wysokości dwukrotności stawki czynszu za każdy dzień.

3. Najemca nie może dokonywać zmian w wystroju Domku. Ostatniego dnia najmu zobowiązany jest zwrócić Wynajmującemu Domek wraz z urządzeniami i wyposażeniem w stanie niepogorszonym, z uwzględnieniem normalnego stopnia zużycia, a także pozamykać wszystkie okna i drzwi wejściowe na klucz, a także zakręcić wodę, zgasić światło, wyłączyć wszystkie urządzenia.

4. Najemca zobowiązany jest do utrzymywania oraz zwrotu Domku w stanie zastanym, co obejmuje w szczególności pozostawienie umytych naczyń i sprzętów kuchennych przed wyjazdem, opróżnienie lodówki z żywności i pozostawienie jej w nienagannym stanie, pozostawienie otoczenia Domku w zastanym stanie. Niedostosowanie się do powyższego zobowiązania skutkuje potrąceniem przez Wynajmującego kwoty 200 zł z kaucji na poczet kosztów sprzątania.

5. Najemca zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania Właściciela o ewentualnych uszkodzeniach i brakach zastanych w Domku, w przeciwnym razie poczytuje się, że to Najemca odpowiada za te uszkodzenia i braki.

6. Zabrania się palenia tytoniu i e-papierosów w Domku oraz używania otwartego ognia, w tym palenia grilla, w Domku, na tarasie lub na pomoście – w tym zakresie należy korzystać z wyznaczonych do tego miejsc na terenie działki.

7. Najemca obowiązany jest do przestrzegania ciszy nocnej od godz. 22:00 do godz. 7:00.

8. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu Wynajmujący uprawniony jest do rozwiązania umowy najmu ze skutkiem natychmiastowym, a Najemca obowiązany jest niezwłocznie opuścić Domek.

9. Najemca może korzystać z dostępnego na miejscu boiska wielofunkcyjnego oraz placu zabaw dla dzieci, na następujących zasadach:

a)   Plac zabaw i boisko wielofunkcyjne to teren służący zabawie i rekreacji.

b)   Osoby przebywające na terenie placu zabaw i boiska są zobowiązane zachowywać się w sposób niezagrażający bezpieczeństwu innych osób.

c)   Dzieci w wieku poniżej lat 13 mogą przebywać na placu zabaw i boisku wyłącznie pod opieką osoby dorosłej.

d)   Rodzice lub opiekunowie dzieci ponoszą odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe na terenie placu zabaw i boisku.

e)   Kategorycznie zabrania się wnoszenia na teren placu zabaw i boiska alkoholu, a także innych środków odurzających oraz ich spożywania.

f)    Na terenie placu zabaw i boisku nie mogą przebywać osoby będące pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających i psychotropowych.

g)   Na terenie placu zabaw i boisku wielofunkcyjnym obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.

h)   Osoby przebywające na placu zabaw i boisku nie mogą mieć przy sobie niebezpiecznych przedmiotów i narzędzi, które mogłyby być zagrożeniem dla ich zdrowia i życia  innych przebywających na placu zabaw.

i)    Z urządzeń znajdujących się na placu zabaw i boisku należy korzystać zgodnie z ich przeznaczeniem i zachowując bezpieczeństwo bawiących się dzieci. Należy przestrzegać następujących reguł:

·      w pobliżu urządzeń na placu zabaw zabronione są  gry zespołowe i jazda na rowerze i rolkach,

·      zabronione jest wchodzenie na górne elementy konstrukcji urządzeń,  w szczególnie dotyczy to huśtawek, przelotni, drabinek, bramek i dachów domków,

·      zabronione jest korzystanie z huśtawek i karuzeli przez więcej niż jedno dziecko na jednym miejscu.

j)    Na terenie placu zabaw i boisku obowiązuje zakaz:

·      wprowadzania zwierząt,

·      zaśmiecania terenu,

·      dewastowania urządzeń zabawowo-rekreacyjnych,

·      zakłócania spokoju i porządku,

·      palenia ognisk oraz używania materiałów pirotechnicznych i szkodliwych substancji chemicznych.

 

10. Najemca może korzystać z dostępnej na miejscu altany grillowej na następujących zasadach:

W przypadku chęci skorzystania z altany ogrodowej, fakt ten Najemca obowiązany jest najpierw uzgodnić z Wynajmującym, w takim przypadku Wynajmujący zapewni Najemcy dostęp do grilla oraz gaz do grilla; zabrania się używania do palenia innych płynów niż te zapewnione przez Wynajmującego.

Korzystać z altany ogrodowej i grilla mogą wyłącznie osoby dorosłe. Jednocześnie zabrania się palenia grilla innymi przedmiotami i płynami niż te zapewnione przez Wynajmującego. W przypadku użycia przedmiotów lub płynów wbrew zakazowi i doprowadzenie do zanieczyszczenia grilla ogrodowego ponad normatywne zużycie, Wynajmujący potrąci z kaucji kwotę 200 zł na poczet kosztów sprzątania.

Wynajmujący udostępnia Najemcy miejsce do grillowania (altanę) wyposażone w grill gazowy. Korzystający z altany zobowiązani są do zachowania zasad bezpieczeństwa podczas korzystania z grilla, zachowania ogólnego porządku, a po jego zakończeniu – do wyłącznia grilla, zakręcenie zaworu gazu, umycia grilla i uprzątnięcia altany.

 

11. Najemca może korzystać za dodatkową opłatą z dostępnej na miejscu sauny suchej oraz gorącej balii, na następujących zasadach:

Korzystanie z sauny suchej oraz gorącej balii może się odbyć po wcześniejszym uzgodnieniu z Wynajmującym wyłącznie zgodnie z instrukcją użytkowania sauny suchej oraz gorącej balii dostępną dla Najemcy w Domku.

12. Zabrania się korzystania w Domku z antresoli przez osoby znajdujące się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających oraz przez dzieci poniżej 13 roku życia i osoby z zaburzeniami równowagi lub innymi podobnymi schorzeniami bez opieki osoby dorosłej. Zabrania się opierania o barierki i siatki znajdujące się na antresoli oraz wychylania przez nie, jak również wyrzucania przez nie lub wylewania jakichkolwiek przedmiotów i płynów.

Należy zachować szczególną ostrożność przy wchodzeniu i schodzeniu po drabince z antresoli. Do wejścia/zejścia z antresoli należy używać wyłącznie drabinki zamontowanej w Domku.

13. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w Domku nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub urządzeń zasilanych energią elektryczną lub gazową, nie będących wyposażeniem tych pomieszczeń i mogących wytworzyć zagrożenie pożarowe, jak np. grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych.

14. Zabrania się wnoszenia do Domku łatwopalnych materiałów, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu.

15. Zabrania się korzystania z Domku oraz jego wyposażenia w sposób niezgodny z ich przeznaczeniem, jak np. wspinania się na elementy konstrukcyjne, niewłaściwe korzystanie z mebli – przede wszystkim wynoszenie mebli wewnętrznych poza Domek, wrzucania do sedesów i odpływów płatków kosmetycznych, podpasek, tamponów, chusteczek mokrych, itp. (do sedesów może być wrzucany wyłącznie papier toaletowy), itd.

16. Najemca musi zachować szczególną ostrożność przy poruszaniu się po terenie działki, w tym w szczególności ze względu na znajdujący się na niej studzienki kanalizacyjne, lampy i inne przeszkody, a ponadto przy korzystaniu z pomostu, mając na uwadze, że teren ten nie jest objęty nadzorem ratownika.

17. Najemca zapewnia możliwość wypożyczenia zestawu dziecięcego, tj. fotelika do karmienia, wanienki oraz łóżeczka turystycznego wraz z materacem i pościelą po wcześniejszym uzgodnieniu

18. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku korzystania z rzeczy wymienionych pkt X Regulaminu niezgodnie z przeznaczeniem, w wyniku braku stosowania się do zaleceń Wynajmującego lub instrukcji użytkowania oraz w wyniku braku odpowiedniego nadzoru nad małoletnimi towarzyszącymi Najemcy.

19. Wynajmujący dopuszcza pobyt małych ras zwierząt będących własnością Najemcy, jednak Najemca zobowiązany jest wcześniej uzgodnić to z Wynajmującym. W przypadku zatajenia tej informacji przed Wynajmującym, Najemca zobowiązany jest do uiszczenia opłaty w wysokości 600 zł za każde przebywające w Domku zwierzę.

 

 XI. Odpowiedzialność Najemcy i osób objętych rezerwacją

1. Najemca ponosi odpowiedzialność finansową za wszelkie szkody, jakie wyrządzi w Domku, w jego wyposażeniu lub na działce, na której się znajduje.

2. Najemca zobowiązuje się do pokrycia wszelkich szkód dokonanych przez jego zwierzę w Domku oraz na działce, na której się znajduje, jak również wszelkich szkód wyrządzonych przez zwierzę w mieniu osób trzecich oraz osobom trzecim.

3. Najemca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą wobec Wynajmującego solidarnie ze wszystkimi osobami, które zostały wskazane przy rezerwacji, jak i z osobami, które nie zostały wskazane przy rejestracji, a którym Najemca udostępnił Domek do używania.

4. Wynajmujący ma prawo do pokrycia szkody, o której mowa w ust. 1, z otrzymanej kaucji.

5. Najemca ponosi pełną odpowiedzialność za zachowanie i bezpieczeństwo osób pozostających pod jego opieką, w tym w szczególności dzieci poniżej 18 roku życia.

 XII. Odpowiedzialność Wynajmującego

1. Wynajmujący zobowiązuje się zapewnić utrzymanie odpowiedniego stanu technicznego Domku oraz związanej z nim infrastruktury i wyposażenia. Zgłoszone uszkodzenia i braki Wynajmujący zobowiązany jest naprawić lub uzupełnić niezwłocznie z uwzględnieniem rodzaju uszkodzenia lub braku. Wynajmujący dokona napraw i uzupełnienia braków na własny koszt w przypadku, gdy za ich powstanie odpowiedzialności nie ponosi Najemca. W przypadku odpowiedzialności Najemcy za uszkodzenia lub braku Wynajmujący może wstrzymać się z ich naprawą lub uzupełnieniem do czasu uiszczenia przez Najemcę kwoty niezbędnej do pokrycia tych kosztów.

2. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty wartościowe, w tym w szczególności środki pieniężne, biżuterię oraz sprzęt elektroniczny, pozostawione w Domku, na pomoście, na działce, na której się znajduje.

3. Przedmioty pozostawione w Domku, po jego opuszczeniu, nie będą przechowywane – w takim przypadku Wynajmujący poinformuje Najemcę telefonicznie lub drogą elektroniczną o konieczności ich odbioru w wyznaczonym terminie, po upływie którego przedmioty te mogą zostać przez Wynajmującego zutylizowane. Wynajmujący może wyrazić zgodę na odesłanie przedmiotów Najemcy na podany przez niego adres na odpowiedzialność Najemcy i na jego koszt.

4. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Najemcy oraz przedmiotów w nim pozostawionych, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na działce, na której znajduje się Domek, czy poza tą działką. Parking na terenie działki przeznaczony dla Najemców jest bezpłatny i niestrzeżony. Zawarcie jednej umowy najmu umożliwia parkowanie na nim maksymalnie dwóch samochodów.

5. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za skutki awarii dostaw mediów spowodowane przyczynami innymi niż leżące po stronie Wynajmującego, a także za wszelkie sytuacje spowodowane przez siłę wyższą, w szczególności jak ponadprzeciętne warunki pogodowe, działania władz, rozruchy, działania zbrojne itp.

6. Korzystanie z sauny, balii, basenu, pomostu przez Najemcę nie jest nadzorowane przez ratowników ani przez Obiekt, więc Goście korzystają z sauny, balii, basenu, pomostu na własne ryzyko.

Kąpiel w jeziorze wyłącznie na własne ryzyko, plaża nie jest nadzorowana przez ratowników, wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za Najemcę kąpiącego się w jeziorze.

7. W każdym przypadku Wynajmujący nie ponosi wobec Najemcy odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści.

 XIII. Dane osobowe

1. Dane osobowe Najemcy przetwarzane są przez Wynajmującego z uwzględnieniem przepisów prawa w tym zakresie, w tym w szczególności ustawy z dnia 10 maja 2008 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000).

2. Administratorem danych osobowych jest Wynajmujący.

3. Dane osobowe Najemcy przetwarzane są w celu dokonania rezerwacji i wykonania umowy najmu.

4. Podanie danych osobowych przez Najemcę jest dobrowolne, jednak ich niepodanie w zakresie niezbędnym do realizacji umowy uniemożliwia jej wykonanie.

5. Wszystkie udostępnione dane osobowe podlegają szczególnej ochronie.

6. Zasady przetwarzania oraz ochrony danych osobowych zostały szczegółowo omówione w Polityce Prywatności stanowiącej Załącznik do Regulaminu.

 

XIV. Reklamacje

1. Uwagi i reklamacje związane z zakwaterowaniem oraz innymi usługami świadczonymi przez Wynajmującego należy zgłaszać możliwie bezpośrednio do Wynajmującego po stwierdzeniu podstaw do ich zgłoszenia.

2. Ewentualne reklamacje nie mogą mieć wpływu na termin pobytu i wysokość płatności.

3. Reklamacje będą rozpatrywane i rozwiązywane indywidualnie, o sposobie załatwienia sprawy Gość składający reklamację zostanie poinformowany.

 

XV. Postanowienia końcowe

1. Dokonując rezerwacji Najemca jednocześnie potwierdza fakt zapoznania się z niniejszym Regulaminem oraz akceptacji jego postanowień.

2. W sprawach nie uregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

3. Ewentualne spory będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla położenia przedmiotu najmu.

4. Niniejszy Regulamin obowiązuje od 01.03.2024 r. do jego zmiany lub odwołania.

5. Wynajmujący zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie z ważnych powodów. W przypadku dokonania zmian w trakcie okresu najmu, Najemcę wiążą postanowienia dotychczasowego Regulaminu, chyba że Najemca wyrazi zgodę na zastosowanie nowej treści Regulaminu.

 

REGULAMIN SAUNY SUCHEJ, GORĄCEJ BALII, BASENU ROZKŁADANEGO (w okresie letnim), POMOSTU:

1. SAUNA, BALIA, BASEN,POMOST są obiektami, z którego korzystać mogą wyłącznie goście zameldowani w „CHCE SIĘ BYĆ”.

2. Najemcy korzystają z sauny i balii odpłatnie a z basenu oraz pomostu bezpłatnie.

3. Dzieci do lat 16 mogą przebywać w saunie, balii, basenie, na pomoście wyłącznie pod opieką osób dorosłych.

4. Z sauny, balii, basenu, pomostu nie mogą korzystać osoby:

a) cierpiący na jakiekolwiek dolegliwości/choroby kardiologiczne, neurologiczne, gastryczne, psychiczne, urologiczne, ginekologiczne, dermatologiczne,

b) cierpiący na choroby układu krążenia lub/i choroby układu oddechowego,

c) u których występuje jakakolwiek infekcja wirusowa lub bakteryjna, która może być zaraźliwa dla innych drogą kropelkową lub poprzez płyny/wydzieliny ustrojowe,

d) którym lekarz zabronił korzystania z sauny, balii, basenu, ciepłych kąpieli lub przebywania w wysokich temperaturach.

5. Jednocześnie w saunie, balii czy basenie może przebywać maksymalnie 5-6 osób.

6. Zaleca się pobyt w balii nie dłuższy niż 30 minut, a w saunie 15-20 minut

7. Osobom korzystającym z sauny, balii, basenu, pomostu zabrania się :

a) wchodzenia do sauny, balii, basenu w obuwiu,

b) skakania do balii, basenu, z pomostu do jeziora

c) wchodzenia do sauny, balii, basenu w inny sposób niż przy użyciu schodków,

d) wylewania wody z balii, basenu,

e) siadania na brzegu balii, basenu,

f) nurkowania w balii, basenie,

g) niszczenia, zaśmiecania i brudzenia sauny, balii, basenu, pomostu oraz terenu wokół

j) wprowadzania zwierząt do sauny, balii, basenu

k) wnoszenia i/lub spożywania alkoholu/napojów alkoholowych w saunie, balii, basenie, na pomoście

l) jedzenia i/lub picia w saunie, balii, basenie

m) wnoszenia do sauny, balii, basenu szkła, naczyń szklanych, ostrych przedmiotów i wszelkich innych przedmiotów,

n) zachowywania się w sposób nieobyczajny lub/i w sposób sprzeczny z zasadami współżycia społecznego,

o) korzystania z sauny, balii, basenu, pomostu w sposób sprzeczny z postanowieniami niniejszego regulaminu.

8. Nie wolno korzystać z sauny, balii, basenu, pomostu będąc pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.

9. Z sauny, balii, basenu, pomostu mogą korzystać wyłącznie osoby posiadające kąpielówki lub/i kostiumy kąpielowe.

10. Wejście do sauny, balii, basenu jest możliwe tylko po uprzednim skorzystaniu z prysznica.

11. Osoby korzystające z sauny, balii, basenu, pomostu zobowiązane są do przestrzegania poleceń Właścicieli Obiektu i bezwzględnego podporządkowania się ich nakazom.

12. Korzystanie z sauny, balii, basenu, pomostu przez Najemcę nie jest nadzorowane przez ratowników ani przez Obiekt, więc Goście korzystają z sauny, balii, basenu, pomostu na własne ryzyko.

13. Osoby naruszające porządek, przepisy niniejszego regulaminu, popełniające wykroczenie lub przestępstwo, mogą zostać przymusowo usunięte z Obiektu.

14. Osoby niszczące lub uszkadzające saunę, balie, basen, pomost ponoszą odpowiedzialność odszkodowawczą za wyrządzone szkody.

15. Osoba, która celowo lub mimowolnie zanieczyściła saunę, balie, basen, pomost będzie obciążona kosztami czyszczenia, naprawy w kwocie 1000zł.

W przypadku dzieci odpowiedzialność ponosi opiekun dziecka.

16. Wszelkie skargi, uwagi i wnioski odnośnie funkcjonowania sauny, balii, basenu, pomostu należy zgłaszać Właścicielowi Obiektu.

 

Instrukcja korzystania z Sauny, Balii, Basenu:

1. Wejście/wyjście z zachowaniem szczególnej ostrożności.

2. Pierwszeństwo ma osoba wychodząca.

3. Zaleca się pobyt nie dłuższy niż 30 minut w balii, 15-20 minut w saunie

4. Kąpiel w balii odbywa się jedynie w pozycji siedzącej.

5. Wszelkie nieprawidłowości należy bezzwłocznie zgłosić Właścicielowi obiektu.

6. Osobom przebywającym w saunie, balii, basenie zabrania się:

a) powodowania sytuacji zagrażającej własnemu bezpieczeństwu i bezpieczeństwu osób korzystających z sauny, balii, basenu lub mogących spowodować nieszczęśliwy wypadek ,

b) Użytkowania sauny, balii, basenu gdy dostęp jest zakazany,

c) Wpychania osób do balii, basenu

d) Wnoszenia do sauny, balii, basenu jakichkolwiek przedmiotów lub substancji chemicznych np.szamponów, mydła, itp.

e) Zanurzania głowy i twarzy w balii i basenie

f) Manipulowanie przy dyszach i pokrętłach,

g) Wylewania wody.